Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J24a48n 93P19u36l23e12c

6. 1. 2017 18:20

Nejraději mám ty Rusáky na Youtube, kteří mají kanál s tzv. vlasteneckým (rasistickým, homofobním) obsahem a opravdu špatnou češtinou se mě snaží přesvědčit, že nenávidět Havla je vlastenecké. Já taky nechci, aby mi stát říkal, co si mám nebo nemá myslet, ale odmítám být slepý k té šílené propagandě, kterou proti nám Rusové používají. Masaryk náš stát nasměroval na západ, tak se toho prosím držme.

0 0
možnosti
JP

J25a87n 71P78u24l18e81c

6. 1. 2017 19:48

Jen doplním: Rusák schovaný pod tzv. českým vlasteneckým kanálem......... To aby to každému došlo. ;-)

0 0
možnosti
SN

:-).....Lépe to už napsat nešlo. Jen až se probudí oponenti, to bude možná tóčo !

R^R^R^

1 1
možnosti
JR

J68a62r47a 16R35a88n10k

9. 2. 2017 3:14

RvOponenti...comrade Novak, to se Vam povedlo.

0 0
možnosti
Foto

Tesat do kamene. A malý vzkaz na dobrou noc všem udavačům a kolaborantům s jakoukoliv totalitou, včetně té, co právě vystrkuje růžky - boží mlýny melou pomalu, ale jistě, takže na každého udavače jednou dojde.

6 0
možnosti
Foto

I38v64a96n 44M96a68r48e93k

5. 1. 2017 20:36

Zasloužená karma R^[>-]

5 0
možnosti
KZ

To jste tomu nasadil korunu, Dane! Teď si nějaký aktivista posvítí na tu vaši gamesu a v zájmu korektnosti vás začnou pranýřovat, že tam nemáte afročechy a hlavní hrdina není tranďák ;-) Ale jinak skvěle nápsáno!

7 0
možnosti
JB

J87a60n 33B23u78r62d62a

5. 1. 2017 20:57

Ono se popravdě přesně to už stalo. Nějaký blogger o tom napsal článek, kterej byl naprosto mimo, chytla se toho vlna naprosto mimo lidí do protivky, kteří z toho udělali všesvětové neoliberální spiknutí a ještě-další-důkaz o katastrofálním multukulturalismu, a v reakci ten naprosto mimo člověk, co to původně napsal, vyplodil ještě o řád větší koniny.

0 0
možnosti
Foto

Skvěle napsáno, karma.

4 1
možnosti
SS

Napsal 3x registrovany konfident StB ... Rv

1 6
možnosti
MZ

Vážený pane Vávro,

karma zasloužená. Já si třeba vysloužil přezdívku rusofil, protože jsem žádal důkazy o BIO zbraních v Iráku. A o tom to je, když se to nehodí do krámu, tak to zmonitorujeme a vyvrátíme či zakážeme, když se to hodí, oponenty žádající důkazy onálepkujeme. Paradoxní je, že po tomto úřadu a všem co to přináší volají jen ti nejvíc nejdemokratitější a správní lidé.

S pozdravem

NZ

5 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10646x
Dělám videohry. Dřív jsem tu měl napsané, že jsem liberál, ale to bylo před tím, než se zcela otočil význam toho slova. Jsem tedy v něčem konzervativec, v něčem libertarián, ale škatulky my jsou vlastně zcela ukradené a řídím se podle sebe.

Facebook

Twitter

Instagram

Seznam rubrik