Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K72a76r80e67l 57V72a81c86h69u83t 9693372819183

TOP09 že jsou polulističtí SOCIALISTI ??? ... ;-D ;-€ ... to jste si něco šlehnul???

Je to strana pro horních 10.000 ....................................... nic víc, nic míň. 

Tak to prostě JE. Máte-li miliony, či aspoň modrou krev, tak prosím.

Jinak tam nelezte!  Rv

+2/−3
3.11.2013 12:18
Foto

V47á11c17l84a63v 65C36h64u94c55h28m56a 6595781438406

A to že to jsou sociialisti a že je to strana pro horních 10000 se nějak vylučuje?8-o

+1/0
3.11.2013 17:51

A76n38t95o57n17í50n 48S88t89e77d53i67n16a 4347302594420

Každá doba přináši svoje pošuky...

+2/−1
2.11.2013 12:10
Foto

J59a42n 38L49i51n98h82a25r45t 3211853221385

Svobodní jsou pro mě naprosto nedůvěryhodná strana a jejich program se nikdy nesmí realizovat. Považuji za povinnost demokraticky smýšlejícího člověka proti stranám tohoto typu vystupovat.

+2/−11
1.11.2013 19:12

F26r31a18n36t52i92š98e84k 59V39í60t68e94k 6720860827969

A proč si to myslíte?

0/0
1.11.2013 19:45
Foto

V87á30c97l95a26v 28C11h12u37c86h95m74a 6915141378136

A která je pro vás naopak důvěryhodná? Zdůvodnění odpovědi bych taky uvítal.

0/0
3.11.2013 17:54

K77a49r36e45l 97N97o77v66á43k 8743818978876

Co máte proti svobodě ?

0/−1
4.11.2013 11:42

J81a14r19o37s61l24a97v 90B40r30ü15m88m34e50r 7654223886

Jen taková maličkost pane Vávra, co mne vadí na propagaci - znak. Vykastrovaný beran nikdy nic nevyhraje, heraldicky je to obrovské faux pas, ono to znamená, že nositel je zrádce (krále). Tak buď změňte znak na něco jiného úplně, anebo opravte berana tak jak má být.

+4/−3
1.11.2013 10:38

B84e47d55ř41i91c94h 47T55ě60š89í32n29s39k82ý 9533287136481

beran ve skoku bez vybarvené zbroje a bez pohlaví je opravdu hodně amatérské ;-D

+3/−1
1.11.2013 12:43

V14á91c64l63a51v 23Z15a86i18m16l 4401197726368

Dokud budou Svobodní vystupovat ve stylu "všichni jsou socialisté, jen my jsme Svobodní", tak proti nim ochotně povedu antikampaň.

+4/−3
1.11.2013 2:19

A11l31b84e95r60t 42V50l21a23c88h 8166621178672

Slova pravého socialisty! :-/

+5/−1
1.11.2013 9:27

P20e90t31r 44F16i47a27l17a 6956300823130

mě ale příjde, že všichni opravdu socialisté jsou :-) ... ODS podpora byly pro mladé ... Babiš program nejblíššé ČSSD .... ...

+1/−1
1.11.2013 13:14

J28o86s18e38f 48S29t80e58h92l38í60k 7678325529154

Svobodní mi jsou programem velmi sympatičtí. Ovšem jejich přesvědčení, že to co navrhují může fungovat, jejich inteligenci v mých očích velmi sráží. Jejich program je pro sebevědomé, inteligentní lidi, schopné se prosadit a nespoléhat na pomoc státu - a jimi navrhované změny politického systému a zákonů také. Bohužel zapomínají počítat s tím, že průměrný český občan se chce mít dobře hned a ze státního. Pokud by byla šance na změnu našeho politického systému na něco podobného Athenské demokracii, svobodní by byli číslo 1. Ta šance s naší společností ovšem není a nebude.

+1/−5
31.10.2013 12:04
Foto

V62á79c50l74a45v 59C96h28u97c25h19m73a 6665881838236

To máte pravdu, že v dnešní společnosti se nemohou prosadit. Ale společnost se může měnit jen pokud ji bude předložena nějaká vize. Budete -li pořád nabízet jen pivo a guláš, tak nezměníte nic.

+6/0
31.10.2013 12:42

J88o75s76e39f 32S34t15e59h66l43í36k 7198275629694

Pravda. Nicméně měnit společnost zvyklou na státní příspěvky na cokoliv (kdy stát ty úspěšné a o úspěch se pokoušející zase naopak pěkně podojí), je běh na desítky let. K tomu, aby se zlepšila kultura politiky je třeba spoustu populisty do nekonečna omletých slibů o trestní odpovědnosti politiků. A k tomu, abychom byli schopni změnit věci zevnitř, hlavně ústavu, je potřeba mít ústavní většinu. Pak teprve se dá omezit hlasovací právo pro každého vola, který je schopen a ochoten se ho vzdát za misku guláše, nebo ho prodat za stovku. Svobodní se snaží přeskočit desítky prvních malých kroků a udělat místo toho jeden skok. Pro což nikdy dostatečnou podporu neseženou. To co nyní nabízejí je blíže utopii, než praxi (a to říkám s tím, že by se mi líbilo žít v takovém světě).

+1/0
31.10.2013 15:05

J76a82n 93S21o54u26k78u18p 1674674896885

Omezení volebního práva vnímám jako těžký zásah do, svobodně řečeno, trhu politických názorů. Je to nebezpečná myšlenka a zavání ještě trochu jinou ideologií.

+4/−1
31.10.2013 15:55

J40o33s20e16f 91S13t53e47h78l55í75k 7758395549454

Ano vím. Nicméně to co moderní společnost udělala z demokracie tak jak byla utvořena a ze základů na nichž stála je příšernost. Je jasné, že omezit volební právo prakticky nelze. Není nikdo a nic, žádná organizace, která by to mohla rozhodnout - nikdy by to nebylo opravdu objektivní a pro větší dobro. Bez toho jsme ovšem zavřeni v dnešním panoptiku hrůzy, kdy volit mohou i lidé, kteří naprosto netuší, co je vlastně volební hlas a jaká odpovědnost je s ním spojená.

+2/0
31.10.2013 17:49
Foto

V24á77c25l69a19v 80C61h48u96c82h94m71a 6685711968676

Svobodní se nijak netají tím, že že je to běh na desítky let bez záruky úspěchu. Je to o principech. Vyznáváte -li svobodu nemůžete ji pošlapat např. omezením volebního práva. Svoboda znamená si svobodně zvolit i otroctví. Každému co jeho jest. 

Jsem potěšen, že se Svobodní drží svých principů. Díky tomu mohou růst a získávat stoupence. Jakmile je opustí nebude důvod je volit. Strany bez principů už zastoupeny v parlamentu máme.

+5/0
31.10.2013 16:45

J70a63r44o26s29l42a33v 29B26r23ü18m32m96e37r 7284443246

Ovšem Svoboda znamená to, že ji má člověk právo bránit i proti těm, kteří by volili otroctví nejen pro sebe, ale i pro ostatní.

+1/0
1.11.2013 10:32
Foto

V70á42c92l88a51v 29C78h58u71c71h19m18a 6185811788176

Žijeme v demokracii kde rozhoduje většina. Je třeba se tedy podřídit nebo vystěhovat. Anebo přesvědčit většinu, že třeba i hladová svoboda je víc než otroctví s plným korytem. 

Líbil by se mi systém, kde by vládlo právo a spravedlnost a nikoliv většina, ale do toho jsme dosud jako lidstvo nedorostli. Nezbývá tedy než přijmout realitu jaká je. 

Právo bránit se otroctví vám samozřejmě neupírám, ale dosud se toto právo v dějinách vždy přeměnilo v tyranii. Soužití "otroků" a "svobodných občanů" na jednom území je vždy problematické a řekl bych že nemá řešení. Těžko lze přesvědčit jedny nebo druhé, že pro ně bude lepší něco jiného když otrockou nebo svobodnou mysl máme v sobě hluboce zakořeněné. 

Kdysi jsem chtěl měnit svět v domnění, že svoboda je nejvyšší hodnota pro každého. Není. "Otrok" si s ní nedokáže poradit. Proto dnes víceméně kašlu na svobodu ostatních a starám se o svobodu svou. A pokud ostatní chtějí žít za "ostnatým drátem" nechť si to užijí. Proč jim v tom bránit?

+1/0
1.11.2013 18:04

L17u14k74á20š 28Č94e44r91n49ý 3919673539250

S většinou souhlas.. Zvláště s tím, že Svoboda, stejně jako skoro vše je pro někoho dobrá a pro někoho absolutně ne..;-)

+1/0
3.11.2013 13:06

L98u55k75á36š 53Č10e63r73n80ý 3229243469690

Právě tendence některých přívrženců strany o omezení volebního práva apod. ve mně vyvolávají pochyby, zda nejsou svobodní nedemokratickou a extremistickou stranou, akorát na druhém konci od komunistů.. Člověka ta chuť omezovat volební právo s takovou razancí až děsí.. Nevztahuju na všechny Svobodné..

+1/0
3.11.2013 13:03
Foto

V70á60c20l18a15v 36C53h89u78c21h39m48a 6605231978536

Mně zajímá program Svobodných a tam o omezení volebního práva nic nenajdete. Nicméně je fakt, že i mezi Svobodnými je dosti demagogů, stejně jako v jiných stranách. Tomu se nelze vyhnout. Jde o to čí hlasy ve straně převáží a kam se to zvrtne. Kvůli tomu, že se to někdy zvrtnout může bych ale teď flintu do žita neházel.

0/0
3.11.2013 17:58

K58r79y86š90t27o55f 20L62a42n54í34k 1169930425325

nekde je treba zacit. mne byli sympaticti uz drive, ale nevolil jsem je z onoho znameho a v clanku popsaneho duvodu. letos jsem si ale rekl, ze budu konecne volit co chci a nikoli prijatelnejsi z toho co nechci. trpelivost pretekla a clovek by byl blazen, aby po dosavadni zkusenosti daval recyklovanym politikum stale dalsi a dalsi sance.

+8/0
31.10.2013 14:13

J62o94s81e35f 73S40t39e83h61l27í71k 7198765649964

Viz výše. Blázen je spíše ten, kdo chce začít změnou velkých věcí, ke kterým potřebuje ústavní většinu. Osobně jsem volil TOP, jakkoliv za průsery typu Besser, Hanáková, Heger apod. by zasloužili zákaz kandidatury. A ne kvůli knížeti, ale kvůli Kalouskovi. U svobodných bylo jasné, že jde doopravdy o vyhozený hlas. U TOP se každý mohl hodit (a hodil by se). Teď budeme mít na ministerstvu financí buď Dluhoška se snahou rozprodat zbytky státu, nebo úspěšnější podojit ještě více. Případně zvednout minimální mzdu, aby se zvýšila nezaměstnanost. Nebo Babiše, který si tam dá pozor na své konkurenty, aby si svůj skoro-monopol zachoval. Kalousek sice ruce nemá čisté a na svědomí smrt několika vojáků, ale ze státní krávy si umí nadojit pro sebe tolik, aby ta kráva nechcípla a ještě nějakou dobu dojila dál. A krom výše popsaných už máme pouze šanci na úplného neumětela, nebo někoho, kdo tu krávu zkusí za příští 4 roky vydojit do sucha stylem "po mě potopa".

0/−6
31.10.2013 15:10

J15a48n 49S75o37u62k44u59p 1774524156105

Ano, u Svobodných půjde vždy o vyhozený hlas, pokud strana minimálně nesepíše program, který zdůvodní a zohlední dopady jejich zamýšlené politiky ve všech směrech. A opravdu není argument, že si má někdo přečíst (teoretické!) poznatky v knížce a, b,c od autorů x,y,z. Volitelná by byla, kdyby toto dokázala (ale s konkretizací dopadů ideologie jako celku mají notné problémy - tedy, pokud nebudeme brát ostrov Man jako bernou minci, že :)) a mohla by získat ústavní většinu. Jinak je totiž zcela nepoužitelná.

0/−3
31.10.2013 15:59

J54o72s80e28f 82S83t77e16h84l65í41k 7728795289504

Problém s úv je jeden. Pokud svobodní nepůjdou po malých krůčkách, nikdy ani nebudou mít koaliční potenciál a dohodu na ústavních změnách ve prospěch jejich plánů by měly těžkou i s koaličním partnerem, natož s někým jiným.

0/0
31.10.2013 17:54

J12a38r10o83s10l85a76v 57B28r66ü53m66m94e10r 7604323566

Vy žádáte po Svobodných to, co alepoň částečně mají, ale jiné strany k tomu ale vůbec ani nečichly?

+3/0
1.11.2013 10:34
Foto

V30á35c39l39a88v 45C52h35u91c86h89m29a 6825181138566

Vy opravdu vidíte mezi praktickou politikou TOP09 a ČSSD nějaký rozdíl? 8-o

+3/0
31.10.2013 16:47

J44o92s56e49f 52S30t98e68h94l33í98k 7258395209204

Praktickou politikou? Ano - nepodstatný. Co vidím hlavně je ministerstvo financí. Za Kalouska jsme vyhráli většinu arbitráží a "fušeřiny" vycházející z ministerstva financí nás stály stovky miliónů korun (což je děsné). Za ostatních ministrů financí se rozdával stát ve velkém, prohrávaly se arbitráže za miliardy až stovky miliard a fušeřiny z té doby nás stály další miliardy (řepkové dotace, solární politika, "odmazání" dluhu SSSR atp. atp. Pokud už člověk nemůže vybrat dobré, musí vybrat to lepší. A země bez peněz je v háji.

0/−1
31.10.2013 17:52
Foto

J84i14ř19í 26H59e91i21n72c48l 8637406744

Já bych si dovolil trochu upravit Vaši předposlední větu.  Pokud už člověk nemůže vybrat dobré, musí vybrat to méně špatné.

0/0
1.11.2013 2:42

J92o89s66e97f 83S45t63e48h65l66í74k 7168765149404

Tak to bylo myšleno. Omluva za překlep...

0/0
1.11.2013 12:02

L69u93k22á52š 19Č61e75r78n44ý 3779983859950

Tak jestli považujete to, že lidé pracují za 8500 hrubého za vyřešený problém.. Ne je to průser a velkej.. Buďto zvýšit minimální mzdu a nebo mít dostatečný sociální systém, aby člověk nemusel za tuto mzdu pracovat jen proto, že nemá žádné jiné možnosti.. Zkrátka tim lidé sice mají práci, ale je to problém a jak ho hodláte řešit..? Myslím tím, že pracovat a mít sotva na základní potřeby je ve společnosti dnešní úrovně bohatství víceméně nepřijatelné.. Chápal bych to možná před 100 lety..;-O

0/0
3.11.2013 13:11

K10r87y89š33t74o15f 65L11a41n93í55k 1709280475435

kdyby se spojili s piraty tak uz jsou ve snemovne :-)

kazdopadne to chce vice nezkorumpovanych osobnosti v cele strany, pak to jiz jiste zvladnou.

0/0
31.10.2013 10:01

A19l81e86š 79J12a54v51ů87r64e40k 2232879620160

tím by spíše obě strany ztratili. Ztratili by svoji "výlučnost", autenticitu.

+2/0
31.10.2013 11:57

L46a76d52i23s84l89a16v 88N24á16d93v88o55r51n77í67k 6294175267406

..nevolil jsem svobodné a asi nikdy je volit nebudu.....ale musím uznat, že svým pozvolným tahem postupně získavají na váze...a je šance že v příštích volbách moho zabodovat.....

0/0
31.10.2013 9:20

J64i76ř23í 64Z11á81ř55e45c12k68ý 5434908774475

Vidím to tedy trochu jinak :

1. Souhlasím s panem Nejedlíkem, že příliv hlasů je z význmné části způsoben hlasy protestními, které se v příštích volbách mohou přestěhovat k jiným stranám.

2. Schopnost prodat vlastní stranu voličům je tristní. Troufám si tvrdit, že polovina voličů vůbec netuší, že strana Svobodných vůbec existuje. I ti Piráti jsou víc v povědomí. Pokud nebude strana všeobecně známá, nikdy nemá šanci dr do parlamerntu dostat.

3. Volební program je sice ideově velmi zajímavý, ale nekonzistentní a podle mého názoru by se podle něj vládnout nedalo. Jednotlivé části na sebe nenavazují - nakonec pan Škrabánek dole v diskuzi Vás nachytal na švetkách, či spíš na zemědělství. Svého času jsem si dal tu práci a spočítal dopad volebního programu na státní rozpočet a výsledek byl další deficit ve výši 160-180 mld. CZK a to mi přijde docela dost.

4. Izolovanost a vymezování proti všem - s nulovým koaličním potenciálem neprosadíte naprosto nic.

5. Myšlenka, že autentický pravicový volič se přece nemůže rozhodovat mezi Svobodnými a TOP09 či KDU-ČSL, je spíš vlastní přání než výsledek analýzy. Lidovci jsou naopak přeborníci v tom, jak z malé voličské podpory dovedou vytěžit maximum. Místo jejich odsuzování byste se od nich měli učit. Přes to všechno jsem nakonec Svobodné volil. Jednak kvůli tomu, že strany, které měly šanci se dostat do parlamentu, byly až na jednu vyjímku nepřijatelné (vyjímkou byla právě TOP09 - ale proč volit stranu, která již před volbami říká, že jde do opozice), ale hlavně kvůli myšlence a cíli malého státu. Myslím si, že čím větší podporu  dostanete, tím budete mít větší sílu svůj volební program dále šířit a vylepšovat. Svůj hlas rozhodně nepovažuji za propadlý nebo zbytečný. Do dalších voleb vás čeká ještě spousta práce a přeji Vám v ní hodně úspěchů.

+5/−2
30.10.2013 20:03

J34a56n 78Š28k15r62a53b13á92n72e73k 7175640958452

Jen jsem nakoukl a snad jen doplním že ta nesystémovost v programu je mnohem více patrná třeba u dopravy, životního prostředí... Mám pocit že tvůrci programu zdaleka nedomysleli to jak dalekosáhlé (pro většinu) negativní důsledky by mělo naplnění v praxi..

0/−1
31.10.2013 9:36

J86a72n 92S79o46u75k81u10p 1384584826185

No jejich ideologie praví, že ty důsledky musí být zákonitě pozitivní a to bez kompromisů. Tahle ideologická dikce je nepřijatelná a při srážce s realitou prostě krvácí, to je ale její podstata.

0/−2
31.10.2013 15:49

A59l52b22e47r59t 96V76l14a52c21h 8506881208772

Ekonomické zákony fungují stejně jako třeba fyzikální. Ani na jedněch nic nezměníte tím, že o nich budete pochybovat... ;-)

+2/0
1.11.2013 9:28

M21a72r29t91i36n 73K89o49p65e80c70k96ý 3978107589744

Taky jsem o vás chvíli uvažoval, ale prvky přímé demokracie jako je "lidové veto" rozhodně nepovažuji za pravicové, naopak za velmi levicově-populistické a ve stylu "veškerá moc patří pracujícímu lidu". S vámi by byla stejná sranda jako s Okamurou nebo Babišem, možná ještě větší. Navíc nevím, proč volit stranu, která se tak ostře a s takovým pohrdáním vymezuje proti úplně všem, tudíž má už předem nulový koaliční potenciál, přesně jako Okamura, takže ze svého programu byste stejně prosadili kulový, narozdíl třeba od těch vysmívaných lidovců. Začněte už kurnik myslet trochu dospěle, kluci, nebo budete za chvíli opravdu legrační jako ta Bobo! :-)

+1/−3
30.10.2013 19:27

A77l88b55e78r44t 52V50l59a36c56h 8666281418432

Bože můj, aspoň minimum kdybyste si o tom přečetl. Lidové veto je levicově populistické?

0/0
1.11.2013 9:30

T60o52m90á35š 96M69e36t18z 7667558437691

Nechci se pouštět do akademických debat, ale pokud jsem dobře sledoval média, i takový člověk, o kterém jsem si myslel, že ví, kam se svět točí, - hudebník Václav Koubek - nejdříve podporoval TOP 09 a posléze podpořil Svobodné s odůvodněním, že o nich do té doby nevěděl. IMHO Svobodní doplácejí na malou viditelnost, měli by s tím něco dělat, myslím, že potenciálních voličů by se našlo docela dost...

+9/0
30.10.2013 18:05

T12o55m65á88š 10M78e14t92z 7457718987641

Teprve teď jsem si přečetl včerejší příspěvek pana Chrástka. Obšírněji vyjádřil to, co jsem chtěl vyjádřit já.

0/0
30.10.2013 18:12

J97a75r30o78s41l10a26v 32N30e34j47e19d54l16í73k 9603143503794

Pánové svobodní. Jenom jestli situaci nepřeceňujete. Vy jste nedostali řadu hlasů PRO. Vy jste dostali spoustu hlasů členů ODS, kteří hlasovali PROTI vlastní straně. Pokud se ODS alespoň trochu vzpamatuje, spoustu včera vašich hlasů se jim vrátí. Abyste nebyli zaskočeni u příštích voleb. Nejsem proti vám, protože nestuduji váš program. Zatím vás neberu vážně. Protože je to vyhozený hlas. Dávám hlas pravici, která má šanci se do sněmovny dostat. Letos to rozhodování bylo hodně těžké.

0/−2
30.10.2013 15:41

M88a33r10t82i47n 13Č70e67r66v48e37n49k25a 9798914704982

a jakou pravici máte na mysli? Tu pravici, která ani neví co to pravicové hodnoty jsou?

+6/0
30.10.2013 15:44

M93i16r39o35s55l27a46v 81K31y28s78i54l72k39a 4429418310283

Ano vyhozený hlas to nebyl, nicméně jste pořád volil z 20% CSSD, ze 14% komunisty z 18% Babise atd...jelikoz tim ze se Svobodni do snemovny nedostali vas hlas byl proporcne rozpocitan, takze dekuji ze jste volil Komunisty R^.

0/−17
30.10.2013 15:16

M74a74r74t46i41n 37Č38e57r65v81e96n96k93a 9748244124612

pokud nebudete volit podle svého přesvědčení, tak se tu nikdy nic nezmění. Chcete říct že jsem měl volit ods top09 nebo lidovce? To tedy pěkně děkuju.

+14/−1
30.10.2013 15:42
Foto

V20á44c50l63a77v 82C45h65u81c52h88m21a 6755961178836

Ne, to ti co tyto strany volili ukradli z mého hlasu svou porci. 

A abych pravdu řekl, komunisti, Babiš ani socani mi nevadí tolik jako odeesáci a topáci. U těch prvních totiž aspoň vím co mám čekat a do voleb šli s programem s který sice odmítám, ale většině zřejmě vyhovuje a tak se coby menšina musím smířit. U těch druhých jde ale o do nebe volající pokrytectví, kdy se schovávají za pravici, ale mnohdy si nijak nezadají s komoušema.

+3/−2
30.10.2013 18:15

M58i73r94o34s28l69a97v 96K26y68s80i98l34k30a 4839798570363

Co ja vím tak česko za vlady top09 a ods snizilo svuj dluh nejvic ze zemi postkomunistickeho bloku. Vite ono není normální žít na dluh, svoje dluhy musime platit to se nevyřeší samo, a hold abychom ho mohli splatit musí se udělat některé nepopularni kroky...

0/0
31.10.2013 8:34



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.