Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

A DOST!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pleyada

článek

Dobrý článek, souhlasím, ale co s tím dál? Máte nějaký konkrétní plán?

0/0
29.4.2011 15:03

Mind The Gap

.

Nacezi, koukam, ze ses do toho poradne oprel. Ty voe, jak te tak posloucham, tak ta situace v CR uz musi bejt fkat hodne spatna tak nas.anej celej ceskej internet sem nevidel snad ani behem antiparoubkovske nalady. Tohle je mnohem vostrejsi, jen se yda, ze ODS si to nepripousti.

0/0
16.4.2011 20:08

kladivo a srp, naroste ti hrb

Článek se mi líbil

a dal jsem karmu. Jen pozor na ty nebezpečné, "malé Napoleóny", máte je i mezi sebou. Matějkovci.;-D

0/0
14.4.2011 16:49

tuana

Re: Článek se mi líbil

jednou malí napoleonové zjistí,že už je nikdo moc nečte a už vůbec nikdo s nimi nediskutuje....

0/0
14.4.2011 20:11

Ježikača

vcelku souhlas,

jenže na to, aby to šlo, musí se změnit systém fungování politických stran, systém kandidátek, kooptací a vůbec spousta formalit. kmotři tohle nedovolí odhlasovat. takže jestli má skutečně dojít ke změně, musí vzniknout politická partaj, která ukecá lidi k občanské neposlušnosti, protože jedině tak donutíte současný parlament, aby zrušil sám sebe. a na to potřebuje prachy z venku a pár let.

0/0
14.4.2011 16:17

Romiiik11

Volby nic nezmění, tomu nevěřím.

Chtělo by to spíše navrhnout termín a místo setkání a udělat si hezkou defenestraci. Bez násilí to už prostě nepůjde.

0/0
14.4.2011 14:33

DanielPuschman

Re: Volby nic nezmění, tomu nevěřím.

Ano. "Kdyby volby něco změnily, už by je dávno zakázali." Tohle je jeden z memů, z kterého bych blil, nesnáším ho skoro stejně jako "Lepší volit ty, co už si nakradli." Copak z toho necítíte tu manipulaci k pasivitě? Že volby nic nezmění? Tak proč naši "moudří pastýři" kradou jako posedlí, aby měli prachy na předvolební propagaci? Proč ta panika kolem vykroužkovací kampaně? Proč ty snahy modifikovat volební systém, aby se do parmalentu nedostaly konkurenční malé strany?

Volby jsou to jediné co máme, jen aby si lidi uvědomili, že je to FAKT důležité, jít volit a volit zodpovědně.

0/0
14.4.2011 15:17

Ježikača

Re: Volby nic nezmění, tomu nevěřím.

systém kandidátek jim zaručí osobní umístěnku. prachy potřebují, aby prošla partaj. ergo kladívko, když projde partaj, nezbavíte se jich.

0/0
14.4.2011 16:19

Romiiik11

Re: Volby nic nezmění, tomu nevěřím.

Já chodím volit opravdu poctivě, to se nebojte. Okecávání toho, že je člověk líný zvednout zadek a dojít do volební místnosti mě taky žere. A tihle absentéři ať drží hubu a k politice se nevyjadřují. Já si jen nemyslím, že z dnešní situace se můžeme dostat demokratickou cestou, protože prostě nežijeme v demokratickém režimu...

0/0
14.4.2011 18:23

Smrť

Já se tak trochu obávám...

...že politika prostě přitahuje šmejdy a ať bude nahoru zvolen kdokoliv, nakonec se z něj zase vyklube neschopná či všehoschopná (doplňte chrochtajícího tvora, neodehnatelného od koryta). Jak zajistit, aby se k moci dostali lidé nezkorumpovatelní, kterým půjde o blaho státu a ne o tloušťku vlastní šrajtofle?

0/0
14.4.2011 14:11

kladivo a srp, naroste ti hrb

Re: Já se tak trochu obávám...

Obávat se, není nic špatného. K tomu bych ovšem přidal, být ve střehu, naučit se rozpoznávat šmejdy a něco konat.

Vzít košťata do rukou a začít vymetat a čistit. Nebo klacky.:-)

0/0
14.4.2011 16:45

Durzo Blint

No jo no,

to je tak, když se dělá revoluce po česku s heslem "nejsme jako oni". On byl problém už samotný samet. Pár soudruhů a špiček STB prostě mělo skončit rozvěšených na lampách. Po kupónovce se měl naplnit Mírov dalšími z řad tehdejších odpovědných a zbytek se měl likvidovat v okamžiku vzniku opoziční smlouvy.........jenže na tohle je tenhle národ strašně línej a v podstatě mu stačí cheba se sádlem, pivko a v televizi buď fotbal s hokejem nebo nějaká povedená reality show.

Takže buď přijde nějaká zdařilá kontrarevoluce shora (chtít po Pepících, aby smetli parlament, nebo ho rozstříleli, je utopie) nebo okupace, protože my si vládnout nikdy sami neuměli.;-)

0/0
14.4.2011 12:03

To viš že jo

Re: No jo no,

Máte odpornou pravdu ;-(

0/0
14.4.2011 12:50

tuana

Re: No jo no,

mladý jsou pro každou srandu,rádi se přidají,ale tentokrát se klíčema cinkat nebude

0/0
14.4.2011 13:04

Barkynson

Re: No jo no,

a to je bohužel velká škoda...

0/0
14.4.2011 14:12

DanielPuschman

Re: No jo no,

Pepíci se pokusili neohrabaně smést parlament v posledních volbách. Nevyšlo, nevyšlo, učí se to, ale začátek dobrej. Myslete si o Bártovi, co chcete, ale díky němu se ty kalné vody rozvířily a na povrch vyplavalo bahno. Je jedno, ejstli mu šlo nebo nešlo o vlastní kapsu - začal ucpávat zaběhlé penězovody a sledovat ty reakce na to jsou to, co je opravdový přínos. Kéž by se lidi poučili.

Není důležité jít do ulic, je důležité jít k volbám a nebrat to jako lidový dožínky, ale velmi důležitou a zodpovědnou občanskou povinnost. Jenže tady si lidi nemuseli tu demokracii vybojovat, nemuseli za tu možnost volit chcípat, tak si toho neváží.

0/0
14.4.2011 15:23

rohovín jednorohý

Jak říká Kočí

"Ta Mladá fronta je jediná, která to hraje s náma," uvádí mimo jiné Kočí.

A zdá se že svázaci se také pěkně odvařili, nějak tam chybí všechny diskuze pod horkými politickými tématy.

Ten jejich dnešní plátek to už člověk nemůže věřit že ten Kubek má nějaké zbytky rozumu, to jsem tak letmo přelétl a šel jsemto hodit do popelnice, takovéhle svinstvo člověk ani nechce tahat do bytu. My tady mámo politický oberskandál s Kočí a oni na první straně a potom zase uvnitř na celé straně řeší že si ABL pořídila výpisi hovorů manažera ČEZu Rouse. ;-€

0/0
14.4.2011 11:47

Barkynson

výborné

líbí se mi Vaše odvaha a projev, bude li třeba, přiložím rád ruku k dílu, a věřte, nejsem sám,,,,

0/0
14.4.2011 11:45

midlos

Pěkně napsáno

ale my Češi jsme "fusekle", nemáme paměť, nemáme páteř, necháme si šlapat na hřbet a ještě si s radostí řekneme o přídavek.

Možná se to pomalu mění, ale to co jsme si nechávali líbit tak dlouhou dobu, něco o povaze národa vypovídá.

Jak moc bych byl rád, kdyby se lidem otevřely oči.

Ale obávám se, ač je to pravda pravdoucí co jste napsal, že mnoho přemnoho "ovčanů" tu hlavu prostě nezvedne. Nemají nato.

0/0
14.4.2011 11:42

tuana

Re: Pěkně napsáno

to bych neřekla,kdysi lítali lidi z oken jedné radnice....

0/0
14.4.2011 13:02

tuana

konečně

to někdo řekl naplno,člověče,mluvíte mi z duše,budu přeposílat tenhle článek na všechny strany(ne politické:-)).

Zapoměl jste tam ještě napsat,jak celých 20 let nejsou peníze a jak 20 let jsou lidi oblbovaný,že si musí utáhnout opasek.Mám už toho dost,jak v Chomutově,tak v Praze.Chci předčasný volby.

0/0
14.4.2011 10:11

Saša

Nové lidi si přeci lid zvolil v posledních volbách.

Proč tolik voličů hlasovalo pro VV a TOP09? No přece proto, že mělo jít o "nové lidi". A k tomu byla zaměřena i akce "4 zdola" - taky mělo jít o odstavení těch "starých lidí".

A současnou politickou krizi (správněji krizi vládních stran) rozjeli právě "noví lidé". Samí "noví lidé", jen trouba Huml je strarý vyhořelý úředník z dopravní policie.

0/0
14.4.2011 8:25

DanielPuschman

Re: Nové lidi si přeci lid zvolil v posledních volbách.

1. VV byli noví, ale nebyla to politická strana, byla to firma.

2. TOP096 nebyli noví a řval jsem vzteky, když jsem viděl, jak lidi NAPROSTO a jako IDIOTI ignorují Kalouska zalezlýho za Švarcmberkem.

Pokud bez ironie říkáte, že TOP09 poskládaná z korupčních špiček KDU-ČSL je nová strana, nejste příčetný.

3. Lidi se teprv začali učit, jak používat volby. Je to jako když se dítě učí chodit - pořád padá. Bude to trvat, ale proboha snad se to jednou naučej.

0/0
14.4.2011 8:30

Ježikača

Re: Nové lidi si přeci lid zvolil v posledních volbách.

pane, každá partaj je firma, co by to bylo jinýho?

0/0
14.4.2011 16:32

DanielPuschman

karma, ale

"Pokud chcete, aby se změnila vaše oblíbená strana k lepšímu" - nevěřím, že by tohle bylo možné. V podstatě byste musel vyházet všechny, a zbylo by vám jenom ušpiněné logo.

0/0
14.4.2011 8:22

petrik1960

Jasně

vyhnat dinosaury........ti mladí jsou lepší........kočí

0/0
14.4.2011 8:01

DanielPuschman

Re: Jasně

Vy jste asi nečet, co autor v článku píše, ale to mě u příznivce fráze "lepší volit ty, co už si nakradli" případně někoho, kdo si myslí pravice/levice je banda zlodějů, spoasí nás jen levice/pravice fakt nepřekvapuje.

0/0
14.4.2011 8:23

Pavel Skeptik IV

Nové volby

a potom jejich bojkot!!!! Pokud se voleb zúčastní pouze straníci, tak účast bude cca 200 000 občanů! Potom bych chtěl slyšet ty kecy o legitimitě!

Jo, a vyhrajou komunisti, těch je nejvíc ;-€ 

0/0
14.4.2011 6:41

DanielPuschman

Re: Nové volby

Myslíte si, že legitimita je něco, co někoho v parlamentu zajímá? Volby jsou jediná šance - žádnej bojkot ale volit zodpovědně.

http://puschman.blog.idnes.cz/c/79013/Manual-zoufaleho-volice.html

0/0
14.4.2011 8:25

Gašpo

Re: Nové volby

To nie je dobrý nápad. Politikom nevadí ani 5% účasť. Vždy to podajú tak, že ľudia sú spokojní, politika ich nezaujíma a k voľbám nejdú. A hneď na to sa budú odvolávať, že dostali 40% hlasov, tak majú mandát 40% národa. Tie počty, že sú to vlastne len percentá z percent nikdy nevytiahnu. A nerobme si ilúzie, vačšine národa robia počty a zvášť percentá veľké problémy.;-)

0/0
14.4.2011 9:11

Gašpo

Oprava:

Sry, písal som to pre koment, nie pre Vašu reakciu.:-)

0/0
14.4.2011 9:12

kuča

Super pochvala, sledujeme to denně.....

:-) Drobil - 3 miliardy ze státního(našeho), vyhozený Michálek, Drobilovi přihrána funkce hlavního ideologa ODS. Vysmátý - na tenise v Ostravě s KOčí! (Ještě, že má Blesk takové fotografy). A teď se bude soudit s MIchálkem a zastupuje ho Sokol. Stejné je to v Liberci, kdy primátor KOrytář vyjel proti Syneru (ODS), který za spolupráce bývalého primátora hrabal až se z něj kouřilo, za poškozování dobrého jména! To je šílené, co denně sledujeme!

Současná politika je jen velké divadlo a herci nás považují za blbečky.

0/0
14.4.2011 6:02

Padela

Re: Super pochvala, sledujeme to denně.....

R^

0/0
20.6.2011 15:03

barnabas_666

pěkně napsáno

R^

0/0
14.4.2011 2:38

Bubrak

100%

souhlasR^

0/0
14.4.2011 2:15

greybeard-

Pravda,

ale vysvětlete to těm co se tu hádají, kteří "politici" jsou větší zloději zdali modří ptáci, sosani,černoprdelníci, veverky, nebo zelení a neuvědomují si, že je to jedna pakáž, která sosá z daňových poplatníků.

0/0
14.4.2011 2:07

mopython

Ovčani..

Naprosto chápu postoj autora, 99% souhlas.. Nebuďte ovčani, nedejte na sliby a žabomyší války za podpory médií a když už nevezmete hůl do ruky, aspoň sakra otevřte ty oči ! [>-] R^

0/0
14.4.2011 2:04

Viki007

Vstoupit do nějaký strany

a čistit to odspodu 8-o8-o? Zaříznou vás v tom okamžiku, kdy zjistí, že jste slušný. Korytáři si to hlídají už u základních organizací. I tam mají své nezkušené a hloupé, kteří jsou ochotni kohokoliv vygumovat za nějakou směšnou tisícovku, co berou jako členové rady zastupitelstva někde v Horní Dolní.

0/0
14.4.2011 2:03

To viš že jo

Karma jako prase!

0/0
14.4.2011 1:39



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.