Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DB

Vtipné, trefné. Díky. :-)

1 0
možnosti
Foto

Pokud člověk nekrade, drží slovo a snaží se být jakýmkoli způsobem přínosem pro společnost, ne pijavicí, pak má plné právo se považovat za morálního. Mám tu drzost se za jednoho z nich považovat klidně to o sobě řeknu nahlas.

Soudruzi z "West Europe" svou nekompetentností ohrozili bezpečnost zemí, jejichž občany se zavázali zastupovat. Je čas občanské statečnosti. Je čas se angažovat tak, aby si u svých koryt už neškrtli. Jsem ochoten obětovat i své politické přesvědčení a podpořit KOHOKOLI věrohodného, kdo se tomu nezaprodal. Jde teď o bezpečnost a budoucnost země, ba celé Evropy na celé generace. Mělo by to mít prioritu před vším. Je čas se nehádat o podružnosti a legálně, ale tvrdě a důsledně vymést s těmi darmožrouty z jejich postů. Věřím, že to jde. Nikdy jsem nevnímal shodu občanů tak silně jako v této době. 

Odmítejme propagandu a tlačme na odpovědnost všemi legálními prostředky.

4 0
možnosti
LG

Připomněl jste mi jednu taky pěkně formulovanou "rétorickou šablonu" - tentokrát pro sluníčkové reakce na teroristické útoky. Tak přidávám pro inspiraci a pobavení :-)

http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/s-muslimy-na-vecne-casy-vecnost-tahak-pro-multikulti_329504.html

1 0
možnosti
Foto

Tak teď jste jim to teda natřel. Ale řeknu Vám novinku: plky ještě nikdy žádný problém nevyřešily.

2 2
možnosti
JM

V  kolika bodech jste se našel? :-)

6 0
možnosti

Nevidím tady "potrefené husy" typu Polický, Konrád, trio "Š" (Šejna, Šmahel, Škopek), Habanová, či Purkrtová - asi je to pro ně tak "silné kafe", že jim z toho pořádně hučí v hlavách a nejsou s to se soustředit na to, aby na něj zareagovali ;-D

4 0
možnosti
MK

super. už jsem měl rozepsáno něco podobného, nemusím na tom díky bohu pracovat dál a ještě lézt s vlastní kůží na trh.

nejvíc mě dostal bod 8. takových jsem totiž zažil v poslední době spoustu a docela mě to vyděsilo

0 0
možnosti
MV

Nechce se jim makat a berou nám práci. ;-O

0 0
možnosti
Foto

Super ! R^

Pro mnohé sluníčkáře by to dokonce mohlo posloužit jako jakási "základní argumentační osnova" pro psaní jejich článků v podstatě na jakékoli téma. :-)

7 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10646x
Dělám videohry. Dřív jsem tu měl napsané, že jsem liberál, ale to bylo před tím, než se zcela otočil význam toho slova. Jsem tedy v něčem konzervativec, v něčem libertarián, ale škatulky my jsou vlastně zcela ukradené a řídím se podle sebe.

Facebook

Twitter

Instagram

Seznam rubrik