Diskuse

Občanská společnost, útočiště militantních egomaniaků

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZP

Pro osůbky z Auto-Matu doporučuji pužívat místo "dobroděj" lépe vystihující "dobroser", popř. lite verzi "dobrokák" :-)

8 0
možnosti
RK

Mimochodem, uz Auto*Mat vysvetlil, kam zmizelo tech 270.000 se sbirky na pomnik vinika dopravni nehody?

9 0
možnosti

No jasně. Mají fakturu "Fakturujeme vám 1 pomník v sumě všeho, co jste vybrali". 

:-P

6 0
možnosti
TZ

Jen poznámka: Jako cyklistu mě pochopitelně automat a "zklidňování dopravy" štve - mám vedle aut méně místa a je jasné, že když si překážíme, tak nejsme klidní, ale naopak velice nervózní a tím vzrůstá nevraživost.

Kde dříve nebyl problém, jsou dnes kolize a brzdění.

6 0
možnosti
JK

Článku dávám karmu a panu Horáčkovi odpovídám:

- Mně jsou všechny ideologie u zadele. Jako volič Svobodných chci jenom jedno - aby mi všichni ideologové dali se svými nesmysly pokoj a nechali mě žít, jak sám uznám za vhodné.

Znamená to, že vám něco vnucuji? Ne, jen po vás chci, abyste mi políbil pozadí a svoje nesmysly si realizoval v úzkém kruhu svých stejně smýšlejících přátel. Chci toho tolik?

17 1
možnosti
MR

M31i69l88a79n 51R45a47d96e12k

22. 6. 2014 23:36

je uplne jedno co socialni inzenyri, slunkove bytosti a vubec idealiste zvatlaji, at je to nabozenstvi nebo nejaka spasa pro lidstvo, vzdy to konci - v nejlepsim pripade - hospodarskym krachem, a obcas vyvrazdovanim. To uz tu nekolikrat bylo.

18 0
možnosti
RH

Můžete mi sdělit, jak se to odlišuje od chování Svobodných, kteří chtějí přizpůsobit svět své ideologii, aby zavládla ta jejich spása trhem? Nijak nevidím rozdíl, jedná se o ideologický fanatismus, který odhlíží reálného světa.

3 23
možnosti