Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

837

Takže v podstatě teď by měl Dobeš postupovat

podle návodu firmy Kalousek a spol. tedy vzít záznamy z té demonstrace zelených aktivistů proti Bátory, zjistit kdo je z nich úředníkem ministerstva školství a všechny tyhle zelené extremisty kteří jsou neloajální ke svému ministrovi vyházet z práce.

To by potom bylo extremistického zeleného povyku, že přeci úředníkům ministerstva se nemohou upírat občanská práva. ;-D

0/0
2.9.2011 19:52

837

Jo, jo bohužel je to tak

ti skuteční extremisti zase chtějí kádrovat, vyhazovat z práce  a posílat vzdělance do skladu tužek  nebo kotelen.

Je potřeba si uvědomit co že je to ten skutečný extremismus a fanatismus zleva, nesrovnatelně nebezpečnější než skinhedi s neonacistama dohromady.

Ekoteroristi, multikulturalisti, pacifisti, antiglobalisti a nejhnusnější forma jsou  ti antiamerikanisti kteří ze své třídní nenávisti jsou schopni se radovat nad mrtvými USA spojenci nebo otevřeně sympatizovat  s mohamedánskými teroristy, je to vlastně ten nejhorší kolaborantský humus jaký jsme tady kdy měli od konce války. Podivné že právě tihle nasadili na ministerstvo zahraničí toho svého Schwanzenberga který teď evidentně svým chlebodárcům splácí svůj dluh v tom svém svatém tažení proti Bátorovi aby odstranil z té zelené zadnice na ministerstvu školství tu přeošklivou osinu.

0/0
2.9.2011 19:36

peobox

karma

karma jako prase.

podepisuji do posledního písmenka.

moc díky za super článek.R^

0/0
2.9.2011 18:19

pithart

Karma

R^

0/0
26.8.2011 0:23

Perun14

KARMA

článek se mi líbil, takže karma...

0/0
25.8.2011 21:33

JamesJosephWray22

Článek je na mne

sice trochu moc útočný a malinko chaotický, nicméně máte ode mě karmu, protože  jsem signatářem manifestu D.O.S.T.  Takže mě každá pochvala potěší ;-)

0/0
25.8.2011 20:58

Cynyc_

Další hysterický výkřik.

Pan Bátora je politický aktivista, což je u státního úředníka ze zřejmých důvodů považováno za nevhodné a nevkusné, neboť to vzbuzuje vážné pochybnosti o jeho nestrannosti a loajalitě ke státu. Všichni se shodneme, že se nedopustil ničeho nezákonného, ovšem vyjadřuje názory, které jsou v české společnosti velmi okrajové (viz desatero DOST na závěr, se kterým autor souhlasí, ale jinak málokdo; to by ovšem nevadilo) a budí dojem velké blízkosti názorům, které jsou v moderní demokratické společnosti považovány za nepřijatelné (rozdělování společnosti na my a oni, resp. slušní a neslušní, hledání kolektivního nepřítele či implicitní nadřazování jednoho etnika, resp. kultury, nad jiné). To, co autor v článku kritizuje, je svoboda slova: podle něj nemáme právo vyjádřit svůj názor na pana Bátoru či na vhodnost jeho zaměstnání ve státní správě. Kromě toho mu není zřejmá základní věc, že demokracie má právo netolerovat netolerantní ideologie, jak to nejpregnantněji vyjádřil Popper.

+2/0
25.8.2011 19:38

Daniel Vávra

Re: Další hysterický výkřik.

Málokdo? Okrajové? Já myslím, že jste úplně mimo realitu. Podívejte se tady čemu lidé dávají karmu, co nejvíc čtou a co chtějí. Že vám eurohujerská multikulti parta ve zprávách podsouvá karikaturu reality ještě neznamená, že se to všem líbí. A to co mi podsouváte, tedy vašimi slovy nepřijatelné názory: rozdělování společnosti na my a oni, resp. slušní a neslušní, hledání

kolektivního nepřítele či implicitní nadřazování jednoho etnika, resp.

kultury, nad jiné... tak to je vážený přesně to, co se děje a co dělají ti ochránci demokracije a tolerance.

Bátora vám není sympatický. Je to naprosto marginální člověk. ALe přesto lidé jako vy uděláte cokoli, včetně urážek, pomluv, lží a dalších sprostot abyste ho zničili. Přeju váým, aby někdo něco podobného provedl vám.

Ve svobodné společnosti slovo TOLERANCE není potřeba, protože ho plně nahrazuje SVOBODA. Tolerovat musíme jenom něco co se nám nelíbí. Vy tolerantní rozhodně nejste.

0/0
25.8.2011 20:04

marek.voksay,blogidnes

Re: Další hysterický výkřik.

Klid kolego, všiměte si, že kdykoli někdo nemá argument, začne žvanit o moderní demokratické společnosti a vhodnosti, či přijatelnosti názorů. Základní listina práv a svobod pak těm lidem přestane cokoli říkat a pro jakousi pofiderní politicky korektní představu o demokracii ( která ale už žádnou demokracií není ) jsou ochotni klidně likvidovat nepohodlné občany. Holt bolševismus a metody StB a její učitelky KGB a Gestapa jsou v lidech jako je Cynyc velmi hluboko zakořeněny, byť mají plnou ... ústa keců o demokracii.

0/0
25.8.2011 21:57

Cynyc_

Re: Další hysterický výkřik.

Komik se dostavil ;-D

0/0
26.8.2011 7:29

marek.voksay,blogidnes

Re: Další hysterický výkřik.

My o vás víme dávno pane komiku, ale díky, že jste se nahlásil ;-D

0/0
26.8.2011 8:13

Cynyc_

Re: Další hysterický výkřik.

Karma a čtenost nevypovídají prakticky o ničem. Co naopak vypovídá velmi přesvědčivě je fakt, že dosud u nás neuspěla žádná strana s podobným programem. V Čechách prostě konzervatismus nefrčí. Dále považuji za smutné, že nejste schopen pochopit psaný text: rozdělování společnosti jsem nepřisuzoval Vám, ale Bátorovi a potažmo iniciativě D.O.S.T., a na tom trvám. Míra nenávisti této iniciativy je u nás srovnatelná pouze s totalitními ideologiemi, nacismem a komunismem. Nevím, z čeho usuzujete, že "lidé jako já" se snaží zničit pana Bátoru pomocí "urážek, lží a pomluv". Jediné, co o mně víte, je příspěvek, na který odpovídáte, a ten nic z toho neobsahoval - takže jediný, kdo se tu dopouští urážky, jste Vy. Závěr Vašeho příspěvku je totální nesmysl: pokud uznáváte existenci státu a právního řádu, pak to, jak je tento řád nastaven, je právě otázkou tolerance. Stejným nesmyslem je to, že nejsem tolerantní. Zatímco můj příspěvek byl neutrální a popisoval stav, Váš je útočný a urážlivý.

0/0
26.8.2011 7:28

z-VV-na-bliti

Re: Další hysterický výkřik.

Loajalita k statu? Cim se pomeruje? Cim je sislavej knizepan se schuzkama Bilderbergu loajalnejsi?

-

Nazory, s nimiz "malokdo" sopuhlasi? S kterymi z nich konkretne nesouhlasis Ty?

-

Ze je nazor "povazovan za neprijatelny" znamena, ze je nevyslovitelny a jaksi implicitne zakazany? Co to placas?

0/0
25.8.2011 20:20

Cynyc_

Re: Další hysterický výkřik.

Vůbec nechápete, co je státní správa. U nás není tak zřetelně oddělena od politiky jako třeba ve Velké Británii, přesto je zřejmé, že stát vytváří funkce dvojího typu: obsazované politicky (tedy přímo či zprostředkovaně volbami) a ostatní. Zatímco první jsou z principu obsazována politiky (a také nutně uvolňována po prohraných volbách), druhá jsou normálním zaměstnáním, na momentálním obsazení politických postů nezávislým, a zajišťují kontinuitu. Protože státní správa musí fungovat bez ohledu na politickou orientaci vlády, je velmi nevhodné (a ve starších demokraciích nemyslitelné), aby její zaměstnanci byli veřejně politicky činní. Co se týče názorů D.O.S.T., s nimiž nesouhlasím, je třeba posuzovat konkrétní požadavky, nikoli učesané proklamace: například "odmítám demontáž rodiny" znamená "odmítám legalizaci homosexuality", a pak nesouhlasím prakticky s ničím (kromě ochrany soukromého vlastnictví). Některé body ale odmítám rovnou, konkrétně třetí, pátý, šestý a osmý.

0/0
26.8.2011 7:51

z-VV-na-bliti

Re: Další hysterický výkřik.

Jsme v Cechach, ne v UK. Ze v CR neni zakon o statni sprave a profesionalni statni sprava, za to muze sebranka ze Snemovny vcetne Kalouska a Schwarzenberga. Batora(stejne jako kazdy) je vazan existujicimi zakony - a temi i chranen. Co k tomu rict vic? Jestli ho nekdo politizuje, jsou to klauni z TOP09. Jestli je to neci chyba, pak Dobesova, Batora ale do ceskyho marasmu bez problemu zapada.

-

Odmitnuti demontaze rodiny ze znamena delegalizaci(?) homosexuality? Z toho jsem danek.

-

K dem deseti bodum, Tobe prjde (napriklad) vhodny, aby se premoudrelej stat montoval do vychovy Tvejch deti? Vazne...?

0/0
26.8.2011 8:48

Cynyc_

Re: Další hysterický výkřik.

Co se týče interpretace proklamací iniciativy D.O.S.T., přečtěte si vyjádření jejích představitelů (zvláště výživný je pan Semín, požadující teokracii), nebo vůbec nejlépe, zajděte na nějakou jejich akci. Tam se dozvíte i to, co znamená "výsostné právo rodičů na hodnotovou výchovu potomků v souladu s přirozenými mravními normami" - konkrétně odmítnutí sexuální výchovy a výuky evoluční teorie, v případě některých radikálnějších aktivistů úplné odmítnutí povinné školní docházky, neboť tam jsou podle nich děti indoktrinovány nepřijatelnými názory, jako že existují i jiné metody poznání světa, než interpretace skrze katolická dogmata.

0/0
26.8.2011 9:49

z-VV-na-bliti

Re: Další hysterický výkřik.

Radsi posuka Semina, nez kolonii Brusele se zavedenym newspeakem a doublethinkem. "Co takovej clovek s takovym kadriovym profilem dela na tyhle pozici", to uz tu pokud vim bylo.

0/0
26.8.2011 11:23

Cynyc_

Re: Další hysterický výkřik.

Domnívám se, že právě uplatňování zásady "nepřítel mého nepřítele je můj přítel" je největší nectností Čechů jako politického národa. Já jsem například na rozdíl od Vás proevropský (což neznamená, že se mi líbí současný stav EU), ale v životě bych kvůli tomu nechválil třeba ČSSD, která je proevropská také, ale jinak se s ní neshodnu snad vůbec v ničem. A srovnávat nevůli části politické scény i veřejnosti s působením pana Bátory na ministerstvu školství s bolševickým kádrováním je jednak fakticky zcela mylné a jednak krajně nevkusné.

0/0
26.8.2011 12:16

z-VV-na-bliti

Re: Další hysterický výkřik.

Netusim, jak to ma polozeny "vetsina Cechu". Muj hlas dostane ta partaj, ktera se zavaze z toho Evropskyho bordelu vybrednout, je to pro me stezejni vec.

-

Vzdyt je UPLNE TOTEZ. Spolecensky nepohodlnej nazor - a bum, tenhle clovek (ultrapravicak, nacista, klerofasista a pravdepodobne i pozirac malejch deti) nema a ministeriu co delat.

0/0
26.8.2011 12:21

Cynyc_

Re: Další hysterický výkřik.

Je to naprosto něco jiného a jestli to nevidíte, pak mám vážné pochybnosti o Vašich poznávacích schopnostech. Komunistické kádrování prováděla státní moc, která na základě hlavně nevhodného třídního původu, ale i názorů odlišných od ideologie diktátorsky vládnoucí skupiny přímo znemožňovala celým skupinám obyvatel pracovat v jejich profesi. V případě Bátora je jeden úředník kritizován za činnost, která by mu nebyla trpěna v žádném demokratickém státě (nikoli za názory, jak tvrdíte Vy), a to pouze před média a na svém postu zůstává.

0/0
26.8.2011 12:42

Cynyc_

Re: Další hysterický výkřik.

Že je názor nepřijatelný neznamená, že je nevyslovitelný (co to je za blbost?) ani "implicitně" (?) zakázaný. Znamená to, že ho odmítá většina společnosti jako nebezpečný. Někdy může být trestný, jindy nikoli. Příklady jsou třeba schalování holocaustu, prosazování diktatury místo demokracie nebo požadavek, aby právní řád rozlišoval rasu (či etnicitu) občanů.

0/0
26.8.2011 8:03

z-VV-na-bliti

Re: Další hysterický výkřik.

Batorovy nazory nejsou trestne, zadnou spolecenskou nebezpecnost v nich nevidim. V cem je teda problem? Proc jsou neprijatelne? Jd jen o soukromou webovou stranku "subalterniho urednika", ne? Ze nejsou politicky korektni? Politicka korektnost mi leze krkem.

-

Pises, ze je "odmita vetsina spolecnosti", ze jsou okrajve - podle ceho tak soudis? Nejakej pruzkum tykajici se gajparady nebomultikulturniho obohaceni a hnedocechu?

-

Jak ze je to teda s tou loajalitou k statu? Pokladas Sasu Vondru nebo soucasnyho ministra zahranici za loajani k statu? Pokud ano, na zaklade ceho?

0/0
26.8.2011 8:59

Cynyc_

Re: Další hysterický výkřik.

Čtěte prosím pozorněji. Ve svém původním příspěvku jsem netvrdil, že Bátorovy názory jsou nepřijatelné, ale že "budí dojem velké blízkosti" k nepřijatelným názorům. To je rozdíl. Je totiž třeba zkoumat, zda jeho kontroverzní prohlášení nejsou jen nešťastnými formulacemi jinak legitimních myšlenek nebo naopak kompromisními formulacemi myšlenek zcela nepřijatelných (jak napovídají známá fakta o D.O.S.T.). Co se týče odmítání většinou společnosti, je moje tvrzení založeno především na průzkumu nejobjektivnějším, volbách. Žádná strana, prezentující podobný program, se dosud v ČR nedostala ani do pásma, kde by její existenci zaznamenala většina populace. Krajní katolický konzervativismus D.O.S.T. je prostě v liberální ČR okrajovým proudem. Co pokud jde o loajalitu ke státu, ministři zastávají volená místa, neboli oni jsou stát, takže otázka loajality tam nemá smysl. Lze hodnotit jen to, nakolik je podle Vás jejich činnost prospěšná občanům ČR, a to je zcela subjektivní.

0/0
26.8.2011 10:11

z-VV-na-bliti

Re: Další hysterický výkřik.

A co presne jsi tim "budí dojem velké blízkosti k nepřijatelným názorům" myslel? Kdyz se vratim k meritu, jakkou ma vyrok neporusujici zadny zakon s vykonem pracovni cinnosti?

-

Pruzkum nejobjektivnejsi? Violby? Jaka ze byla v tech poslednich ucast? A kolik z tech, co volili, cetli alespon dva volebni programy? Nebo dokonce program tech narodovcu? Hm, to bude teda reprezentativni jako ... vykal. Kdyby lidi premejsleli nad tim, koho voli a proc, ODS ani CSSD by uz ve Strakovce nebyly. Takovou objektivitu si strc za kobouk.

-

Ministri nejsou stat. Ministri jsou spravci zeme (tragicky se pro tuy smecku ujal vlada), oni maji spravovat verejny majetek. Nakolik je jejich cinnost prospesna si dovodim ze stavu silnic, zdravotnictvi, vyse dani a prace statni spravy, z porovnani slibu a skutecnosti, vztahu k EU a zahranicni politice vubec. To, co predvadeji, by snad zvladla i stara Blazkova, co se ji starej obesil, jak je tupa, a ona se ted leci okenou.

0/0
26.8.2011 11:33

Cynyc_

Re: Další hysterický výkřik.

Dobrá, chápu to tak, že Vám by nevadilo, kdyby byl na Bátorově místě třeba soudruh Filip a hlasitě požadoval revoluci. Mně ano a stav ve stabilních demokraciích odpovídá mému názoru. A to je všechno, co se k tomuto tématu dá říci.

Jestli se Vám nelíbí objektivita voleb, je to Váš problém. Protože z jakéhokoli relevantního hlediska skutečně nic objektivnějšího není. Vaše kritika je univerzální a lze ji použít na jakýkoli způsob zjištění názorů populace, neboli jejím cílem je dokázat, že o žádném názoru nelze tvrdit, že je většinový. Tím je účelová a jako taková bezcenná.

Ministři reprezentují stát a loajalita státních úředníků ke státu znamená, že realizují vládní politiku bez ohledu na to, zda se s ní ztotožňují.

Závěrem musím konstatovat, že naše cíle v této diskusi jsou zcela odlišné - já probírám kauzu Bátora a kritiku autora článku, Vy halasně prezentujete svoje politické názory. Taková diskuse pro mě nemá žádný smysl a proto ji také ukončuji. Hezký den.

0/0
26.8.2011 12:32

absolutníXpuch

Re: Další hysterický výkřik.

A Vy jste se nějak té většiny společnosti zeptal a máte o tom jasné údaje?

0/0
26.8.2011 9:51

Cynyc_

Re: Další hysterický výkřik.

Viz mé další příspěvky: v ČR zatím neuspěla žádná konzervativní strana ani s mnohem méně radikálním programem než má D.O.S.T. a v jakémkoli průzkumu, týkajícím se této problematiky (postoj k homosexualitě, lehkým drogám, katolicismu, nerovnosti mezi lidmi apod.) vycházejí Češi jako jedni z nejliberálnějších v Evropě.

0/0
26.8.2011 10:19

837

Tož tohle to je pohled toho skutečného extremisty

Takže podle tohohle návodu by měl vlastně postupovat ministr Dobeš, vzít záznamy z té demonstrace proti Bátorovi která evidentně míříla na ministra a všechny tyhle levicové aktivisty co nemají loajalitu ke svému ministrovi by měl vyházet z práce, nebo poslat do skladu tužek.

To je zdá se ta Vaše nová neobolševická demokracie.

Desatero D.O.S.T.  tam je to soudruhu extremisto přesně naopak, 80% těch normálních  neextremistů když to přečte  tak prohlásí že pod tohle by se klidně podepsali, takže nesuď podle svého extremistického rozumu.

0/0
2.9.2011 19:43

laduk

hm..

Je to fakt zajímavý, jak se poslanci snaží využít svého postavení a nechat vyhodit nepohodlného člověka z práce.

0/0
25.8.2011 19:32

Hegemon

Jen

nevzdělanec si plete demokracii a anarchii. Demokracie není o tom, že si dělám a mluvím co chci. Pořád a stále tu jsou zákony. Pokud si chcete dělat a mluvit co chcete, tak chcete anarchii, což ale muže chtít jen omezený člověk. Pan Bátora je divný jedinec, ač s VŠ, tak do teď neumí mluvit a poskytovat rozhovory. Je mi trapně, že na ministerstvu je člověk, co neumí ze sebe dostat plynulou větu a nepamatuje si co bylo před dvěma dny viz. jeho rozhovory před prvním jmenováním. Zkuste zapřemýšlet, jaké má schopnosti a zkušenosti, aby vedl takový odbor. Stačí se podívat do CV a víte že nulové. Nejde o jeho asi omezený pohled na svět, ale jeho neschopnost.

0/0
25.8.2011 18:57

Daniel Vávra

Re: Jen

Kde jste z mého blogu vyčetl, že chci anarchii? KDE? Já chci elementární dodržování zákonů, presumpce neviny a slušnosti. Vy lustrujete člověka kvůli jeho názorům a fandíte jeho naprostému zničení. Udělal vám něco? Udělal někomu něco? Co je vám vlastně vůbec po tom? Vy víte proč ho ministr přijal? Stejně jako vašim dalším kolegům i vám srdečně přeju, abyste někdy zažil podobnou dehonestační kampaň vůči své osobě jako Bátora. Nic jiného vás asi z vašich zhovadilých názorů nevyléčí.

0/0
25.8.2011 20:07

Hegemon

Re: Jen

a) Proč jsem Vám napsal > Vy oponovat jak je vidno neumíte

b) Zničit ? Myslíte, že vyhození nekompetentního zaměstnance je něčí zničení ? Proč platit člověka, který nemá kvalifikaci na to aby řídil takový odbor ? Budete ho platit jen Vy ze svých daní ?

c) Co je mi po tom ? Docela dost, když jsem občan ( kdyby jste trochu uvažoval, tak je to snad jasné > občan > plátce daní > zajímám se kdo a co dělá ve vládě )

d) Nezažiji takovou kampaň, protože nejsem omezenec, který jednou jde za Národní frontu a pak tvrdí, že to měla být recese (Na rozdíl od pana Bátory já si svá stanoviska umím obhájit a neutíkám před odpovědností )

Anarchii chcete, když nechápete že v demokracii se nedá říkat vše co se mi chce viz. váš ironický první odstavec.

0/0
25.8.2011 20:29

z-VV-na-bliti

Re: Jen

Kontroverze ovsem neni o jeho kompetencich a zpusobilosti, ale o jeho svetonazoru ("tim spis na ministerstvu skolstvi", rikali), tak si neplet dojmy s pojmy.

-

Kterej "demogratickej" zakon Batora porusil, ze teda prekrocil, ze je z neho ted anarchista.

0/0
25.8.2011 20:25

Hegemon

Re: Jen

Asi máte problém s chápáním psaného slova :)

Není kompetentní >> stačí se podívat do jeho "pracovních zkušeností" a zpětných reakcí jeho kolegů na ministerstvu

Pokud považujete světonázor za potřebnější než zkušenosti s vedením(na pozici pana Bátory ...víte vůbec co má v popisu práce a co by měl dělat ?) , tak koukáte na řízení státu divně.

Poslední větu nechápu, zkuste jí přeložit do českého jazyka.

Děkuji

0/0
25.8.2011 20:33

z-VV-na-bliti

Re: Jen

Jak jsem psal vys, o kompetencich se paradoxne zadnej spor nevede. Jen o jeho nazorech. Jako by snad jeho svetonazor byl dulezitejsi, nez jeho schopnosti. // A propos, schopnosti a kompetence, s tim bys musel vyhazet pul statni spravy.

-

Tou posledni vetou jsem narazel na zminku o hrane mezi demokracii a anarchii, kterou jsem pro zmenu nepochopil ja.

0/0
25.8.2011 20:39

Hegemon

Re: Jen

Ale já jsem v příspěvku psal o jeho nekompetentnosti.

Ano musel by jste vyházet půl státní správy, ale oni nekompetentní jsou i v soukromém sektoru ( jen se jim tak nedaří).

Z mého pohledu je pan Bátora neschopný vést takový úřad - díky nedostatečným zkušenostem.

Jeho chování je max. úsměvné, protože on si nedokázal obhájit ani tu pseudourážku ministra zahraničí a musí stále za něho mluvit jiný.

Anarchie > reakce na to, že většina lidí (i autor blogu) si myslí, že v demokracii se smí říkat vše a když se upozorní že ne, tak to považuje za omezení svobody. V

0/0
25.8.2011 20:48

z-VV-na-bliti

Re: Jen

Jasne. A coze tim nelaboruje i chemik rekvalifikovanej na politika a strazce kasy? Neprijde Ti divny, ze cela TOP09 klade vetsi duraz na jeho nazory?

-

Okej, co se teda v demokraticky spolecnosti (spolecnosti, kde se na rizeni statu primo nebo neprimo muze podilet kazdej zpusobilej, nevim, jhak to s meritem souvisi) rikat smi a co ne? Svoboda vyjadrovani je omezena jedine zakonem. Porusil Batora svym vyrokem nejakej?

0/0
25.8.2011 20:53

Hegemon

Re: Jen

Svoboda slova > aby jste mě špatně nechápal > já se svobodou slova nemám problém a beru i její omezení, to většinou lidé kteří brání Bátoru, DS etc. mají problém se svobodou slova :)

Ne není mi to divné, pro mě je divné že vůbec se pan Bátora dostal na ministerstvo ;-D

Asi jsem divný, ale člověk co komunikuje jako pan Bátory, člověk co se nechá nominovat za NS a pak tvrdí že jen recese mi nepřipadá jako "zdravý" a přínosný pro personalistiku MŠ

Najděte si rozhovor s panem Bátorou na rozhlase, když po prvé vznikla kauza o něm.

0/0
25.8.2011 21:09

z-VV-na-bliti

Re: Jen

Omezeni ... za jakych podminek? Do jaky miry? Kdo ma bejt arbitrem? Nesmysl.

-

Ze se neumi vyjadrovat? Pokud to jeho nadrizenemu nevadi (ja nevim, proc ho Dobi prijal), nevidim problem. Ze byl nominantem radne registrovany politicky strany, to neni na zavadu. V zasade se nestavim za Batoru, on jako osoba je mi volnej, ale proti tomu cirkusu a lustrovani bezuhonnych lidi na zaklade jejich nazoru.

0/0
25.8.2011 21:15

Hegemon

Re: Jen

Pokud to nadřízenému nevadí, tak by asi měl také jít ( jak asi vypadá jeho schůzka s podřízeným ? když si nepamatuje co dělal dva dny zpět viz. rozhovor )

Omezení svobody slova existuje v CZ, je dána zákonem tj. některé věci pokud řeknete, můžete být trestně stíhán.

Vy by jste kandidoval za NS ?

0/0
25.8.2011 21:38

z-VV-na-bliti

Re: Jen

Dobes je traged a na ministerstvi se nikdy dostat nemel. To ale s Batorou souvisi jen v tom, ze si k sobe vzal urednika bez odpovidajiciho vzdelani. Kalousek neni jeho personaista, je to "manazer" uplne jinyho "oddeleni".

-

Ano, svoboda slova muze byt omezena zakonem. Porusil snad Batora nejakej zakon?

-

Ne, NS bych nekandidoval. Ani bych tu moznost ale nikomu neupiral. Nevidim rozdilu, mezi pindanim Batory (s tim, ze manifest DOST hlavu a patu ma), Kalouska, Filipa, Necase a Sobotky, vsechno stejna sebranka (z Gazdika mi bylo extra na bliti), a odmitam mentorovani (tim spis o techhle sasku), co salonfahig je a co ne.

0/0
25.8.2011 22:20

Defo

Pěkně shrnuto

Pánové pseudohumanisté si pletou demokracii s demokratůrou. Pehe, Domeček na včely (Uhl), Václav dobrotivý (Havel) jsou její představitelé. Bohužel však neplatí, že u nás "zatím platí presumpce nevinny". Případ pana Fialy je dostatečně výmluvnou kauzou: http://k213.cz

Zajímavé je také video (prohlášení představitelky státu v závěru!) - poslechněte si soudružku do konce: http://www.youtube.com/watch?v=6EOL2O-rULk

0/0
25.8.2011 18:31

korzár

Výborně napsáno

A nekoukej na ty pitomce níže, co plácají urážky a nesmysly. Jenom, prosím Tě, příště zlepšit interpunkci, některá souvětí, nejsou-li oddělena čárkami, nedávají smysl R^[>-]

0/0
25.8.2011 18:27

sobotkova

Každý, kdo s vámi nesouhlasí je zlý komunista?Jste fanatik.

Přečtěte si váš výtvor, vždyť jste sám docela fanatik...Váš způsob demokracie je pro mne tvrdě nestravitelný.

Raději si sednu za jeden stůl s homosexuály, než s kýmkoliv z ODS nebo TOP9.A když máte tak plná ústa rodiny, muže, ženy, dětí, tak co pro ně ti vaši skuteční rádoby demograti udělali, berou jim i ten poslední kus žvance a zabezpečení..Naopak jen komunisti dokázali lidi nasytit...

0/0
25.8.2011 18:26

Daniel Vávra

Re: Každý, kdo s vámi nesouhlasí je zlý komunista?Jste fanatik.

Vy to máte v hlavě docela dost pomotané, že ano? Pokud vám to uniklo, tak s homosexuály se bratříčkuje právě vámi nenáviděná ODS a TOP 09, které já osobně "miluju" zcela stejně jako vy. Aspoň, že jste se odkopal jako komunista, aspoň víme s kým máme tu čest.

0/0
25.8.2011 20:09

johnpeters

Tak

si vezmi  Mein Kampf,a běž ho předčítat třeba na Palackého náměstí,ty demokrate!A nezapomeň na příhodnou uniformu.Že by to nešlo?Tomu se holt říká demokracie-extrémy se prostě nesmí,alles klar?! Ich-aus Bayern.:-/

0/0
25.8.2011 18:16

Martin V2

Re: Tak

Proč by to nešlo? Já mu to zakazovat nebudu, Vy a nebo někdo jiný ano?

Pokud vím, tak Mein Kampf není v ČR zakázaná kniha, německé uniformy taky nejsou zakázané, tak nevidím problém, Vy ano?

0/0
25.8.2011 18:20

Daniel Vávra

Re: Tak

Mohl byste mi sdělit kde přesně jste v jakémkoli mém, nebo Bátorově příspěvku nalezl nějaké fašistické názory? Opravdu bych to chtěl vědět, protože jste žádné nalézt nemohl. Hlavně, že vy jste demokrat.

0/0
25.8.2011 20:11

forEd38

hm

velice trefne napsano. R^

Je na smich sledovat ty "Pride" akce v Praze z dalky. V samotnem San Franciscu ktere je povazovano za hlavne mesto gay & lesbian udelaji jednou za rok neco jako maskarny pruvod mestem a to je cele. Podobne pruvody se deji na oslavu Italskeho dne, na oslavu cinskeho Noveho roku atd atd. Ale aby tam nekdo delal party nahacu a uchylneho sexu na verejnosti, pet dnovy festival nasilne propagace "anti family life style" to v SF jeste nikoho nanapadlo. Prazska pet dnova akce nasilneho propagovani "gay&lesbian" lifestyle a zejmena aktivita ceskych politiku, vmesovani se do soukromych zalezitosti CR od US a jinych velvyslancu to skutecne nema obdoby v celem soucasnem svete.RvRv

0/0
25.8.2011 17:25

johnpeters

Re: hm

?:-/?

0/0
25.8.2011 18:17



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.