Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

termin

24. 8. 2011 6:46
snažím se

Snažím se být volnomyšlenkářem, i když, občas se mi nezadaří a pak se sám před sebou stydím. :-)

0 0
možnosti

vladimir.t.gottwald

12. 7. 2011 22:02
Milé.

Tedy milé psaní, nikoli popsané skutečnosti. Zmínil bych snad ještě mé osobní nepřátele "neblikače". R^

0 0
možnosti

lokutus

12. 7. 2011 17:50
Dobrý článek

Shrnuto a podtrženo, problém je výhradně ve falešném pocitu spravedlnosti, který bych definoval: "Já jedu tak a tak, jsem v právu a každý mi může políbit."

Nezáleží na tom, zda jede rychle, agresivně, anebo pomalu a ledabyle. Každý přestupek proti plynulosti dopravy je prostě špatný.

1 0
možnosti

shaana

12. 7. 2011 16:27
Skvělé!

Díky a karma R^

0 0
možnosti

cara al sol

12. 7. 2011 9:56
Tak jsem zjistil,

že jsem volnomyšlenkář... 8-o

0 0
možnosti

Smrť

11. 7. 2011 20:34
Článek je to pěkný, vtipný,

ale ta striktní kategorizace se mi až tak nezamlouvá. Vidím podstatný rozdíl v tom, pokud někdo udělá chybu, navzdory snaze o předpisovou jízdu, nebo když někdo programově jezdí agresivně, protože na něj se přece žádné zákony nevztahují a ti ostatní v autech kolem něj jsou pouhý plebs, co by měl uhnout.

0 0
možnosti

Daniel Vávra

11. 7. 2011 22:18
Re: Článek je to pěkný, vtipný,

Bezohlednost projevující se ježděním 90 v levém pruhu dálnice, zdržováním dopravy ve městě a dalšími zde vyjmenovaným projevy "slušných řidičů" považuji za zcela stejně odsouzeníhodné, dementní a nebezpečné, jako nebezpečné předjíždění a jízda třista z místa okolo mateřských školek. Šílenců jezdících po městě 100 je navíc podstatně míň, než podobných sobců, kteří svým chováním taktéž porušují dopravní předpisy, omezují ostatní řidiče a způsobují dopravní kolapsy, zácpy a především působí jako červený hadr na ty zběsilejší řidiče, kteří pak dokonají dílo zkázy. Debil, který vjede na dálnici devadesátkou do levého pruhu autům, která jedou 130, s přesvědčením, že se ostatní neposerou, je mnohem nebezpečnější, než člověk, který v tom levém pruhu jede 160.

1 0
možnosti

PájaZítra

11. 7. 2011 19:33
A jak byste zařadil hlukaře?

Tedy ty, co maj místo vejfuku rouru od kamen a nemaj nic lepšího na práci, než dnem i nocí (hlavně nocí) jezdit po městech a hurónským kraválem budit lidi?

A pak taky ty, co maj vzadu v kufru aparaturu, kterou by ozvučili střední sál a pouštěj opě dnem i nocí na kilometry kolem sebe ty nejhorší tuc-tuc-tuc příšernosti (alias techno, hiphop a vůbec všechno, co se ani nedá nazývat hudbou, ještě jsem např. neviděl/neslyšel nikoho, kdo by takhle pouštěl nějakej pořádnej hardrock či bigbít, asi holt rockeři maj rozum a nemaj naštěstí potřebu se takhle veřejně prezentovat)?

Často se tyhle dvě sorty slučujou, tedy maj tlustej vejfuk a 3000 W zvukovýho výkonu k tomu.

Strašně moc bych si přál, aby na tyhle dvě sorty debilů za volantama existovaly nějaký páky, který by jim zatrhly to jejich počínání a vymetlo je z našich silnic.

0 0
možnosti

xychteen

11. 7. 2011 19:38
Re: "asi holt rockeři maj rozum"

R^

Třeba takovej já v autě poslouchám akorát motor a rockovej hluk vyluzuju separátně na místech k tomu určených :-)

0 0
možnosti

xychteen

11. 7. 2011 19:16
Velmi pěkné, pane...

;-D

nenašel jsem tam ovšem sám sebe, tedy skupinu, kterou bych nazval "sazisty" - máme tzv. "sleepera", v poklidu si bubláme krajinou, protože si s mnoholitrovým mnohoválcem už nemusíme dokazovat, že nám to jede o dva až tři kilometry rychleji než ostatním... ale občas spatříme takovou silniční prasárnu, ža v nás chytnou saze (odtud název) a pak má prasič dost smůlu, protože se naší jen zdánlivě staré káře ujet prostě nedá. Když se mrak sazí rozptýlí, vrátíme se k bublání a tiše se za volantem stydíme :-)

0 0
možnosti

Azgalor

11. 7. 2011 19:26
Re: Velmi pěkné, pane...

R^

ale ona vám to EU spočítá. Ta vaše eko-norma EURO 0 (f*ck the world), to vám dlouho trpět nebudou ;-(

0 0
možnosti

crupier

11. 7. 2011 18:57
:-))))

Pěkné, karma;-D Snad je feministky bych nazval spíš barbíny (případně ještě o něco hůř:-) ) neb se mi nezdá pro feministky typické, že by si našly bohatého milence, co jim koupí SUV. Jo a slovo hyena bych asi radši napsal s Y. Jinak se obávám, že přestože jsou tu zatím pozitivní reakce, tak to tu schytáte, neb společným znakem pirátů jednotlivých kategorií je, že si nepřipouští, že do dané kategorie patří. Většina se bude považovat v tom vašem členění za volnomyšlenkáře, což je jediná pozitivně popsaná kategorie. Já teda samozřejmě taky:-)

0 0
možnosti

Azgalor

11. 7. 2011 19:03
Re: :-))))

volnomyšlenkářů je absolutní minimum. Autor má pravdu, většina je pirát obecný. Akorát tam měl napsat, že každý, kdo řekne, že jezdí šlusně atd., tak je právě pirát obecný. Lidi co bych zařadil jinam, kromě ženských, se prostě přiznají k tomu, že jezdí jak jezdí. Ti, co o sobě tvrdí, že jezdí poctivě, správně a 100% jsou jasní ;-D

0 0
možnosti

Azgalor

11. 7. 2011 18:39
Naprosto úžasné

Tak tohle mě naprosto odrovnalo, tomu se říká rozbor R^

By mě zajímalo, kdo se tam nenašel :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10646x
Dělám videohry. Dřív jsem tu měl napsané, že jsem liberál, ale to bylo před tím, než se zcela otočil význam toho slova. Jsem tedy v něčem konzervativec, v něčem libertarián, ale škatulky my jsou vlastně zcela ukradené a řídím se podle sebe.

Facebook

Twitter

Instagram

Seznam rubrik