Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L-KN

Lobo - krotitel nanotermitů

10. 5. 2011 22:17
Pěkný

Souhlasím. A co ty, byl jsi v armádě?

0 0
možnosti
H

hromobiti03

10. 5. 2011 22:06
konečně!

Člověk je pokaždý rád, když narazí na člověka, který netrpí sebemrskačstvím a nepadají z něj předposrané fráze. Můj praděd byl legionář, z Ruska dovezl stříbrný samovar, který posléze věnoval státu, když bylo třeba přispět na národní poklad. Přivezl i jeden měděný a ten zapůjčil muzeu v Táboře - je tam dodnes. Naše rodina se až do bílé hory řadila ke stavu rytířskému - následující události se ovšem na nás podepsaly tak jako na mnoha českých rodech - ztráta majetku a celkový úpadek. Ostatně za zásluhy byli povýšení v období po husitských válkách. Já osobně jsem na to, co dokázali mí předci, hrdý a stejně tak jsem hrdý na to, že jsem Čech. A když čtu bláboly, které padají z řad pseudohumanistů a oblíbenců pojmů jako - čecháčci a národ švejků, tak bych jim nejradši zakroutil krkem. Na druhou stranu si vykládám jejich postoj tak, že se snaží projektovat svou vlastní malost do celého národa jen a pouze proto, aby v té své malosti a poraženectví nebyli sami. Jinak samozřejmě karma!

0 0
možnosti
MTG

Mind The Gap

10. 5. 2011 21:54
doba se zmenila....

jo kamo, vojenska doktrina dneska je jina, hlavne, aby se za nakup techniky vyvarili prachy (viz dnesni clanek na idnes) a pokud uz to nevyjde, tak vlada aspon rusi nepotrebne veci jako tankove vojsko, pripadne uz se par uchylu nechalo slyset, ze Cesko by nemelo mit ani letectvo. Kdepak takhle vypada dnesni "hrdina" http://zpravy.idnes.cz/svedek-dalik-si-v-kauze-pandur-rekl-o-uplatek-480-milionu-pgg-/domaci.asp?c=A110510_212310_domaci_brm

0 0
možnosti
J

ježo

10. 5. 2011 22:03
Re: doba se zmenila....

No že se z toho snaží vyrazit lumpové co se dá je normální.Spíš mne zaráží,že jim za to spousta lidí ještě tleská.

0 0
možnosti
B

BobSenklar

10. 5. 2011 21:26
Třikrát karma

Pěkný článek.

0 0
možnosti
J

ježo

10. 5. 2011 21:24
Exoti

Vida,vida.Máte karmu exote.

0 0
možnosti
MR

Natramn

10. 5. 2011 21:10
Hmm...

"Patetický nacionalistický exot" asi jste, ale jelikož já taky, tak článek se mi líbil. karma R^

0 0
možnosti
PA

Mathias

10. 5. 2011 21:49
Re: Hmm...

Neřekl bych, že je nacionalistický exot, ale spíš mládenec s vlasteneckým cítěním a za to se nemusí stydět, spíš naopak. U mě má karmu.

0 0
možnosti
K

krllo1

10. 5. 2011 21:08
Proč bychom bojovali, když nás Američané

osvobodili.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10646x
Dělám videohry. Dřív jsem tu měl napsané, že jsem liberál, ale to bylo před tím, než se zcela otočil význam toho slova. Jsem tedy v něčem konzervativec, v něčem libertarián, ale škatulky my jsou vlastně zcela ukradené a řídím se podle sebe.

Facebook

Twitter

Instagram

Seznam rubrik