Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MTG

Mind The Gap

5. 4. 2011 15:39
.

Nacezi, naprosto skvelej clanek, vyborne napsany a skvele se to cte.

0 0
možnosti
VD

všd

4. 4. 2011 13:31
Podobenství o milosrdném euroskeptikovi

Šel kolem kněz, třeba zrovna Tomáš Halík, neboť poblíž sídlí, a obešel ho. Šel kolem akolyta, a obešel ho. Pak šel kolem euroskeptik a pomohl mu.

0 0
možnosti
DV

Daniel Vávra

5. 4. 2011 1:31
Re: Podobenství o milosrdném euroskeptikovi

No rozhodne sel kolem Ivan Kocarnik a cela rada studentu UK.

0 0
možnosti
K

kajagogo

2. 4. 2011 15:29
Dobře Dane.

R^

0 0
možnosti
JK

pesimistka7

1. 4. 2011 12:38
Před lety,

v noci, jsem sama vystoupila z autobusu na zastávce na Proseku, ale na jiný autobus tam čekali asi tři lidé, jinak nikde nikdo. Za nimi v přístřešku s lavičkou ležel chlap cca 50 let, ne příliš upravený, ale myslím, že ani bezdomovec, pod ním loužička krve - na můj dotaz k čekajícím, jestli upadl, nebo jak dlouho tam leží - "nevim", "jó, už tady ležel", ale jinak nezájem, lehce jsem s ním zatřásla, začal se pomalu posazovat, tak jsem mazala do budky zavolat záchranku (neměla jsem tehdy mobil). Byl to celkem kus chlapa, vypadal trochu přiopile a jelikož mezi tím "nezájemci" odjeli a zůstala bych tam s ním sama, tak jsem tehdy z povzdálí počkala na příjezd sanitky a šla domů.

0 0
možnosti
JK

pesimistka7

1. 4. 2011 12:39
...

a Vám karmice, samozřejmě....

0 0
možnosti
AA

Jack Russell

31. 3. 2011 14:31
Nerozdávám

karmy na potkání, vám ji ale dám R^

0 0
možnosti
M

mojepostovnischranka

30. 3. 2011 20:00
No, nezbývá, než dát karmu

0 0
možnosti
JB

erica_psychorová-lančíková

30. 3. 2011 17:23
loni v zimě jdu v Plzni kolem kultůráku,

bylo baj voko -10°, na lavičce spal chlap ve svetru. Byl to jeden z těch, co tam somrujou na krabicový víno a jak jsem později zjistil, byl nalitej jak houba. prostě jsem s nim zkusil párkrát zacloumat, ale nereagoval vůbec na nic. Ještě na mě houkli z protější herny, že už tam leží tak hodinu a půl. V tom mrazu. Zavolal jsem záchranku a stopnul policajty, co jeli okolo. I jim trvalo dlouhou dobu, než vůbec otevřel oči. Možná by neumrzl, ale kdo ví.

P.S Na víno nedávám. ale tenhle telofonát mě nezruinoval.

0 0
možnosti
MK

Solun1

30. 3. 2011 17:01
..

Až na závěrečnej odstavec se mi celej článek moc líbil...

0 0
možnosti
LP

Spazik

30. 3. 2011 16:51
kolektivní vina

Pro tento fenomén má vysvětlení Psychologie, říká se tomu myslím "syndrom kolektivní viny" pokud se nepletu - jde o to, že v místě kde je hodně lidí (ulice ve městě) když takto leží člověk na zemi, co potřebuje pomoc, lidé chodí okolo a nevšímají si ho, protože si myslí "proč bych měl já, je tu přece spousta jiných lidí - někdo mu pomůže"

Kdyby se podobná epizoda opakovala někde na lesní cestě, 99% těch lidí co ve městě chodí okolo by onomu člověku pomohlo, protože by tam prostě nikdo jiný nebyl.

0 0
možnosti
VD

všd

4. 4. 2011 13:32
Re: kolektivní vina

99% ne. Ale nadpoloviční většina asi ano.

0 0
možnosti
KK

zostrelenyanjel

30. 3. 2011 16:40
...

staly se mi tři podobný zážitky...poprvé bezdomovec před poštou, ten jak se ukázalo měl jen nakoupeno,

podruhý to byl starej chlápek, kterej zkolaboval a rozbil si hlavu v pardubicích na autobusáku...šli jsme k němu s kamarádem jediný a to byl normální ,,slušně,, vypadající chlap a stejně o něj nikdo nejevil zájem, jasně, byl od krve no...zvláštní, že se v Pardubicích sejde najednou 60 lidí co má panickou hrůzu z krve, asi tam měli ten den nějaký setkání nebo co...

poslední je nejnepochopitelnější...malá holka spadla z běžícího koně - bezvědomí...z hospody jsme se zvedli dva...zaopatřili jsme jí, přilítl vrtulník, malá se mezitím probrala ale bylo jí blbě a nepamatovala si to...a když odlít vrtulník do ČB, šel kolem nějakej jízlivej koňák a posměšně se zeptal, kdo volal ten vrtulník...asi dobře, že mě tenkrát kamarád udržel...

0 0
možnosti
DV

dscs

20. 4. 2011 1:10
Re: ...

jo. zazila jsem jednou, ze me srazilo nejaky pako, co se hnalo do metra - upadla jsem na zem, nic se mi nestalo, ale chvili jsem zmatene koukala z ty zeme - vsichni kolem me obchazeli a delali, ze tam nejsem (jsem normalne, nijak vystredne vypadajici mladsi zena)

udajne se doporucuje v takove situaci oslovit s prosbou o pomoc jednoho konkretniho cloveka, protoze mu to bude blbe odmitnout, ale to jsem si precetla az pak

0 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10646x
Dělám videohry. Dřív jsem tu měl napsané, že jsem liberál, ale to bylo před tím, než se zcela otočil význam toho slova. Jsem tedy v něčem konzervativec, v něčem libertarián, ale škatulky my jsou vlastně zcela ukradené a řídím se podle sebe.

Facebook

Twitter

Instagram

Seznam rubrik